dissabte, 4 de març del 2017

Carnaval

Com cada any els nens i nenes de cicle inicial hem gaudit al màxim de la setmana de Carnaval. Com a bons súbdits del rei Carnestoltes, hem portat un guant, ens hem pintat la cara plena de pigues i ens hem fet una disfressa d'allò més divertida!






1r EP


























2n EP













Malgrat la pluja el Circ Mireia va sortir fent xivarri i xerinola pel barri. Vam deixar a pares, mares i curiosos bocabadats amb la nostra rua. No us descuideu de mirar els vídeos!
























El LLEÓ no em fa por perquè sóc bon DOMADOR


Els forçuts es preparen per a la RUA


3 comentaris:

  1. Em va agradar molt la RUA.Jo anava de
    lleó.
    ELIAS

    ResponElimina
  2. M'ho vaig passar molt bé fent la disfressa de domador.

    AGNÈS

    ResponElimina
  3. Jo anava de lleo i la disfressa era molt xula i vem menjar molt.

    Eli

    ResponElimina