dijous, 24 de novembre del 2016

Casa Àsia

El passat dijous vam anar a descobrir la cuina de la Xina a la Casa Àsia. Vam aprendre a pronunciar correctament algunes paraules amb xinès. 

També vam veure, olorar i tocar molts aliments que no coneixiem i vam descobrir les normes d'educació en els àpats. Sabíeu que depen de com poseu els palets podeu ser els més educats o els més maleducats de la taula?













A més a més vam fer un tombet pel recinte modernista de l'Hospital de Sant Pau. La Cinta ens va explicar tot de curiositats i ens va ensenyar el primer quiròfan "modern" que van tenir.





6 comentaris:

  1. Aquell dia m'ho vaig passar molt bé i a més a més vaig aprendre coses noves
    Àlex Bosch

    ResponElimina
  2. Em va agradar molt anar ala casa asia

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt anar d'excursió
    Luciana.

    ResponElimina
  4. Va ser molt xulo i divertit.

    Carla

    ResponElimina
  5. Va ser molt divertit aprendre coses del projecte de Xina.

    Eli

    ResponElimina