divendres, 7 d’octubre del 2016

La Mercè 2016

El divendres passat els alumnes de Primària vam fer el Concurs de dibuix de La Mercè. Va ser molt emocionant!

Per inspirar-nos vam portar fotografies de la Festa Major de Barcelona i vam omplir la classe i el passadís. Què us sembla?


Alumnes de 1r






Hem fet els nostres pròpis cartells!





Carla, Jiashun, Jun, Xiya, Agnès, Yiting i Martí.



Luciana, Edith, Àlex, Xinyi, Ivana i Xin Ran.


Jiani, Berta, Elías, Bing Bing, Elisenda, Bruno i Eric. 





10 comentaris:

  1. M'ho he passat molt bé pintant la noia.

    Carla Saumell

    ResponElimina
  2. Estic molt content ,ens va costar molt fer el dibuix i al final ens va quedar força bé.Àlex Bosch

    ResponElimina
  3. Va se molt divertit, parce li deiam la ñiña fea parce no ans agradava gens

    Ivana

    ResponElimina
  4. Ha sigut molt divertit. M'ha agradat molt :-)

    Agnès

    ResponElimina
  5. me lo he pasado superbien pintando la chica de la Merce. Bruno Amilibia.

    ResponElimina
  6. Ala! no me'n recordava, van quedar molt bonics.

    Elías Plaza

    ResponElimina
  7. Em va agradar molt fer-ho, mho vaig passar molt bé i va ser molt divertit.
    Eric Farrés

    ResponElimina
  8. Em va agradar molt fer-ho, va ser molt divertit, mho vaig passar molt bé.

    Eric Farrés

    ResponElimina
  9. tots han quedat molt bé!
    Martí Parodi

    ResponElimina
  10. Al principi no em va agradar pero ho vem arreglar i ens va quedar molt bé.

    Eli

    ResponElimina